Folia reklamowa na prywatnym pojeździe jest najbardziej opłacalną formą promocji. Jest świetną propozycją na efektywne reklamowanie, towaru, naszej firmy bądź też świadczonych usługi. Mobilność, możliwość dotarcia do nowych grup klientów to kluczowa cecha nadruków marketingowych na samochodach, pojazdach – autach.
Jak przygotować reklamę – obkleić własny pojazd?
Wbrew wymysłom leniwych, bynajmniej nie jest to nadzwyczaj trudna procedura. Zależnie od tego, jaki wymyśleliśmy pomysł na swoją ofertę reklamową, takiej technologii przygotowania będziemy potrzebowali użyć. Najbardziej przystępną – popularną oraz najprostszą do samodzielnego przygotowania jest grafika reklamowa cięta z oklein samoprzylepnych. Jaką metodą się więc zabrać do stworzenia naszego arcydzieła?
W pierwszej kolejności należy zacząć od konceptu graficznego, inaczej co a także gdzie musi się znaleźć, w jakiej kolorystyce, w jakiej kubaturze i co najistotniejsze, na których fragmentach samochodu. W zależności od tego jak na przykład zaplanujemy położenie własnych napisów na konkretnych podzespołach – kawałkach pojazdu, będziemy musieli dopasować rodzaj folii oraz opcjonalnie sposób jej nakładania. Sugerujemy początkującym, aby startowali od płaskich fragmentów karoserii. Czemu ? – bowiem folia reklamowa w tychże miejscach (gładkich) będzie najbanalniejsza do przyklejenia – oklejenia oraz dodatkowo, cena folii na płaskie nawierzchnie okaże się dostępna w niższej cenie od folii dla przykładu wylewanych.
1 krok – opracowujemy reklamę na aucie.
Od tego wszystko się inicjuje. Jest to pierwszy i obowiązkowy etap, przybliżający nas do finalizacji projektu, którym ma być obklejone w rewelacyjną ofertę reklamową na pojazd. By stworzyć taki koncept, korzystnie by było posiadać jakikolwiek program do grafiki. Zazwyczaj wykorzystywane do kreślenia grafik – ofert reklamowych, są aplikacje wyprodukowane przez Corela tudzież Adobe. Jeśli posiadamy zainstalowany na laptopie którąś z wersji np. Corel Draw, to wystarczy zrobić zdjęcia z prostopadłej pozycji (nigdy nie pod kątem), dwóch boków oraz bagażnika samochodu. Następnie musimy uważnie zmierzyć pojazd w „naturze” – w taki sposób abyśmy mieli możliwość pracować nad układem w określonej skali. Zalecamy używanie skali albo 1:1, albo 1:10. Unikniemy w ten sposób pomyłki przy eksportowaniu plików do programów przycinających lub drukujących własną zaprojektowaną grafikę. Jeżeli mamy już zdjęcia pojazdu, poznaliśmy jego prawdziwe wymiary, posiadamy komputer oraz właściwy program plastyczny, to możemy rozpocząć realizowanie naszej reklamy.
- Poczytaj więcej na: producent taśmy samoprzylepnej